| Dagen

Halloween

I år så var det min tur att vara lite party på halloween, jag och Anna var grottmänniskor - har aldrig känt mig så snygg på krogen så kanske alltid ska vara det. Det är läskigt att gå ut på Halloween, alla är bara så scary, men det är kul. Spenderade början på kvällen med Anna, Sara, Elsa och Felix, vi spelade spel och hade det allmänt skönt. Sedan blev det vidare på krogen med Miley och min grottkompis, där man träffade människor från alla håll, Gotland, 9:an-klassisar, BF-klassisar, BF-2:an och media-klassisar. Störst glädje blev det när jag fick träffa bästavän - du vet att jag älskar dig. Och Igor, finaste, saknade Igor. Kvällen slutade iaf med kebab - älskade kebab - med Danne och Anna, sedan kom även Per när han hörde att det vankades bad. Jag lovar dig Per, nästa gång blir det. Det blev en bra kväll, jag behövde träffa saknade människor. Men jag är så glad att det inte blir varje helg, det är inte jag. 
 

Kommentera här