| Dagen | Ointressant | Träning

Kvällsfikor och frukostar

Typ världens godaste smoothie som jag har gjort. 1 ägg, kvarg, lite fil - med extra protein - och farmors rårörda svartvinbär. Enkelt och supergott. Gjorde den till frukosten efter simningen imorgonbitti. Förhoppningsvis är den lika god då.
 
Det bästa med att komma hem hungrig från jobbet är att man får äta goda kvällsfikor, hälsningar tjejen som älskar kvällsfika och frukost. Jag minns i första ettan, eller andra ettan då jag och Jonna brukade äta frukost till middag, fina tider. Tillbaka till kvällsfikan, ett tag nu har det varit rostatbröd med aprikosmarmelad och ost - superdupergott. Men idag så blev det att jag kokade ägg - även det till frukosten imorgonbitti - så kokade ett extra till ikväll som jag hade på en rostadmacka, även det supergott. Jag tror att jag gillar rostadmacka och skriva supergott. 

Kommentera här