| Lists | Tips

Mina favorit TV-serier

Jag är en person som har jättesvårt att följa serier. Jag tittar på serien och ser några avsnitt, tycker om den, men sedan slutar jag bara att titta helt plötsligt. Jag är mer en filmtjej, jag orkar inte helt enkelt att följa något under en längre tid. Jag har inte tid med det. Men självklart så tycker jag att mängder av tv-serier är roliga att kolla på, men bara något avsnitt då och då. 
 
Men det finns iaf en serie som jag älskar att se, typ den bästa serien som någonsin skapats, och som jag önskar att jag någon gång kommer se klart bara för att den är så härlig, pinsam, rolig och bara mysig. Nämligen Cougar Town. 
Den bästa serien.
 
Pretty Little Liars är en annan serie jag gillar och som jag skulle vilja se klart - någon gång i mitt liv. Det har framförallt att göra med att jag vill veta hur det slutar, så sjukt spännande serie, det är även den serie som jag sett mest avsnitt i följd på. Kanske dags att börja titta igen. 
 

Kommentera här






Kommentarer


M

Hej! Schysst blogg. Har du någon pojkvän?

Svar: Hej, tack så mycket! Ja, det skulle man väl nästan kunna säga (:
Amanda