| Gotland | I Mobilen

10 från Juli

Och så tog juli slut, kan säga att månaden var över innan den knappt hann börja. Men kul hade jag det trots att jag spenderade den största tiden på jobbet. Såklart saknade man att ligga ute på stranden och bara fira att det var sommar, eller för den delen spendera nätter utomhus och vara i kvällssolen istället för att jobba tills det blev mörkt för att sedan gå på Gute. Trots att jag hade väldigt många - för många - roliga kvällar där. Här kommer nu 10 bilder som är tagna med min mobil under juli-månad. 
Bild 1: Första och enda besöket på Kallis fick bli sushi-lunch tillsammans med André, Petrus och Alice.
Bild 2: En bild från Gute med bästa vän, tror att det var Petter som uppträdde.
Bild 3: Brud-chefen fixade lunch åt mig, hon kan hon.
Bild 4: Michel insåg att han hade ett problem när vi kom på krogen.
Bild 5: Virginia kirrar igen, bjuder mig på finaste drinken i största vinglaset. 
Bild 6: Vi blev överlyckliga över spöregnet och åskandet som drog in en morgon.
Men som tyvärr slutade lika snabbt.
 Bild 7: En annan chef fyllde år, såklart blev det Syrianfest med massor av mat.
Mamma skulle nog passa in bland dem, och jag trivs med all mat.
Bild 8: Jag och min Askim, och Eriks öga fick också vara med. På Gute såklart.
Bild 9 & 10. 
Satt i solen på Plaza och åt cesarsallad för mig själv och tittade på när Petrus och Michel jobbade.
Kände mig snäll och gick och köpte glass åt oss, och Erica var snäll och gav oss hjärtan, två till mig!

Kommentera här