| Betydelsefullt | Gotland | Lyrics

Rista in ditt namn på mig för jag vill veta vad du heter

En låt som alltid kommer att påminna mig om Gotland, och som alltid kommer få mig lycklig. Som skapar ett lyckorus som sprids genom kroppen, som gör att jag ler och på krogen även hoppar och skriker av glädje, är. 

"Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever,
Skjut mig här och nu för nu kan jag dö,
Du får göra vad du vill,
Får göra allt och lite till,
Du får göra vad du vill med mig ikväll"
Thomas Stenström
 
Bästa.jävla.låten.på.hela.sommaren. 
 
Och sluta säg att det inte låter som en kroglåt, det är den låten som är Gotland för mig, det är den låten som är Gute, det är den låten som har gjort alla nätter den här sommaren och det är framförallt den låten som är jag. Bästa låten. Med detta avklarat kan ni förstå lyckan jag fick när den här låten var den sista som spelades för kvällen, den sista låten för Gute och den sista låten för mig. Lyckan var obeskrivlig. Det var en bra natt. 

Kommentera här