| Lists | Lofoten

Mitt hem

Mitt hem som jag egentligen hatar. Längtar bara tills jag får flytta härifrån, förhoppningsvis så slipper jag bo här dom sista tio dagarna vi är kvar i Norge. Som jag längtar. Det är en liten hall, ett badrum med en fancy-dusch, ett litet sovrum med en ny säng, ett vardagsrum med TV som man kan se de svenska kanalerna ettan, tvåan och fyran, plus en mängd andra kanaler och ett gammalt kök. Egentligen skulle jag väl inte ha något problem att bo här trots att det är ganska gammalt, om det inte vore så att alla våra saker börjar mögla titt som tätt. Det är de som är problemet och gör att jag vill komma härifrån så fort som möjligt. Men det är skönt att ha ett ställe som man har sina saker OCH faktiskt spenderar sin lediga tid på. Och att få bo med världens bästa kille. Han gör det hela så mycket bättre. 
 

Kommentera här