| Dagen | Lofoten | Ointressant

När solen lyser och tvingar dig att vara ute

Efter jobbet så var det sol, energin sprudlade och viljan att antingen bestiga berg eller träna var enorm. Man kommer hem, lägger sig bredvid killen i sängen och bara vill ligga där resten av livet. Jag förstår varför man blir tjock när man blir tillsammans med någon. Efter ett tag - när jag inser att man inte kan ligga bort en hel dag (läs: ligga i sängen, ligga som i att ha sex fungerar alldeles utmärkt att göra en hel dag) - så lagade jag äggröra med extra innehåll och efter det gick vi ut. Jag frivilligt och pojken uttvingad. Jag körde yoga i solen och pojken satt i skuggan och tittade på serie. Man märker vem som gillar solen bäst. Sedan var det bara att ta på skjortan och åka på jobb igen. 
 

Kommentera här