| Dagen | Säsong Åre

I see the daw of a new beginning

Och bara sådär så var det ett nytt år. Året slutade med att jag åkte upp till Copperhill för att fira in det med några av mina arbetskamrater. Såklart åkte glitterklänningen på, det är bara nyår en gång om året och köpte jag klänningen till nyår så ska jag ha den på nyår. Förhoppningsvis kanske jag kan använda den någon fler gång också. 

Vid tolvslaget stod jag utanför Copperhill, med mina arbetskamrater, försökte få till några bilder och undrade hur det hade varit om vi hade åkt till Brasilen som vi pratade om i somras. I år fick jag inte ens någon nyårspuss, men jag verkar överlevt iaf och förhoppningsvis så kommer jag få några senare i år. 

Natten fortsatte sedan på staff, där det blev ganska lugnt och chill, men sent, somnade på soffan - den skönaste - och sedan blev det direkt att gå till jobbet på morgonen och jobba i nästan tolv timmar. Bra start på året. Det här ska bli ett bra år. 
 

Kommentera här