| Trips

Trip ner till hemtrakterna

I torsdags efter jobbet tog vi bilen ner mot Östersund där vi trillade in - alldeles för trötta - halv sex på morgonen. När man vaknade efter några ynka timmar sömn var det bara att göra ordning sig för Anders student. Som kommer få ett helt eget inlägg, så tillsvidare får vi nöja oss över några bilder från flakåkningen. 
GRATTIS TILL STUDENTEN!

Dom där små från klassen under oss har också nu tagit studenten.
Skönaste lirarna åkte runt och bada badtunna,
På kvällen blev det att hänga med Anna och titta på studenterna på trappan,samt träffa på lite studenter och gamla klasskamrater. Synd var så ville jag träffa fler, men jag fick äta subway, hänga med Anna och somna i mins famn. 
På Sveriges nationaldag åkte vi hemåt till Åre där det blev lunch på Lounge med mamma, Björn och Anders. Saknar det varje lunch. Samt lite paketöppning för min del. Ibland är det bra att vara 100mil hemifrån på ens födelsedag. Dock så lär jag ångra mig när jag fyller år. Resten av dagen spenderades med min lilla man och middag hos pappa. 
Klockan tio dagen efter drog vi vidare mot Östersund för en massa handlande - kände mig som en norsk - och sedan blev det upp i landet igen och en 15 och en halv timme bilåkning. Vill inte köra någon mer bil den här månaden. Landade hemma halv sex igen. 
 

Kommentera här