| Bali

26 oktober - Amandadagen

Dagens aktivitet blev SUP, och ja, så jättekul var det inte.. Vi skulle få hyra dom en timme, vi vart less efter 30 min, så då gick vi och åt sushi istället. End of aktivitet. Men vi fick se en sköldis. 
Efter lunchen cyklade vi och spela minigolf, otippat så vann Erik. Men jag fick två hole in one! Eller så var det Erik som fick två och jag en, jaja. Jag förlorade iaf.
Sedan hoppade vi lite studsmatta i värmen. Lökigt värre.
Cyklade hem. Jag gillar våran utomhus dusch, synd bara att det är minusgrader största delen av året hemma, annars skulle jag fixa det hemma också. 
Middag på hotellet på standen. Mysigt. 
Det sista vi gjorde var att titta på en askonstig film, utomhus, på standen och jag fick popcorn. Och Erik fixa efterrätt med ljus för att det var min namnsdag. Kommer att bli ett vinnande koncept.

Kommentera här