| Dagen | Lofoten

Andra hotelldagen

Har redan vant mig att bo på hotellet, och är extremt mega glad att vi flytta hit dom sista dagarna här uppe. Idag har vi iaf försökt packa om i bilen för att göra mer plats, är fortfarande förundrad att vi kan få plats med allt. Det är så mycket saker. Nästa gång vi flyttar kommer jag nog lämna hälften hemma i Åre. Är dessutom bitter över att jag blivit sjuk, jag som tänkte träna. Typ träna de två sista veckorna innan Bali, haha. Näe. Men jag vill träna. Såklart jag vill träna, jag är sjuk. Jaja, det är fortfarande en vecka innan vi åker hem till Sverige, minst tre toppar kvar att gå upp på, en bowlingkväll på söndag och åtta nätter kvar att sova i en hotellsäng med min babe. Det kommer bli en bra sista vecka. 
Stackars lilla Valle är alldeles mos.
På kvällen lagade han sushi åt oss, han kan det där min lilla kock.

Kommentera här