| Dagen | Lofoten

Sista dagen på Best Western

Så kom sista dagen på hotellet i Leknes. Dom köpte tårta till mig och Erik som vi mumsade på dagen. Erik packade ut allt i bilen - lite full bil, men plats fick vi -, jag städade rummet som vi bodde i, Erik gjorde hamburgare och förstörde köttkvarnen, jag gick och lämnade banden på gymmet - kommer sakna det gymmet.. -, Erik tog spruta och jag jobbade frukost. Det är de vi hann göra våran sista dag. Samt få lite resfeber - jag åtminstonde -, äta hamburgare och mysa med kvällspersonalen. Även tycka att dagen aldrig tog slut. Men det gjorde den, på gott och ont.
Och jag vill säga tack. Tack för den här sommaren Lofoten, Best Western i Leknes och alla sköna människor jag träffat i sommar. Jag är glad att jag bestämde mig för att åka hit förra hösten och att Erik tog tag i det i våras. Men nu är jag redo att åka vidare. På nya äventyr.

Kommentera här