| Trips

Lunger, 23-26 juni

Sista stoppet på min Sverige-resa blev hos Felix i Lunger. Så extremt mysigt ställe, och människorna. Firade midsommar där med brännboll, lekar och grillning. Och dans, massor utav dans. Och shotar. Och ja, det var kul. Tack för att jag fick komma och fira midsommar med er. 
Dagen efter drog vi till stranden och sjön igen. Där blev det lite bad och massor utav volleyboll. Och jag saknar det. Jag saknar så extremt mycket att hänga där på stranden och spela volleyboll i sanden med dessa sköna människor. Måste skaffa några människor häruppe som vill spela med mig. 
Och Felix hade finaste största hunden och jag förstår att du saknade honom hela vintern. Jag saknar honom nu.
Och dagen efter åkte jag hem. Förstörde lånemobilen och satt i en bil under några timmar innan jag hamnade uppe i Saxvallen och var redo för att börja sommarsäsongen. Jag är glad att jag fick åka runt och hälsa på alla därnere i södra Sverige. Det var roliga två och en halv vecka ytterliggare semester. Trots att det var i Sverige. Men Sverige har mycket fint att bjuda på. 

Kommentera här