| Bali | I Mobilen

6 från Bali

Bild 1: Färskpressad juice vid havet
Bild 2: Min och Hjalles lilla ej-ätbara banan
Bild 3: Bruna ben
Bild 4: Godaste lunchen, som jag saknar
Bild 5: Solnedgång på Kuta
Bild 6: Sista kvällen hade vännerna på stranden lite livemusik och födelsedagskalas.
Supermysigt, när solen hade gått ner började det regna så vi tryckte ihop oss under solparasollerna.
 
Förra året när jag åkte hem efter Bali hade jag ingen som helst lust att åka tillbaka eller tyckte så mycket om stället. Det kändes som Turkiet, bara lite längre bort. Men eftersom killarna älskar Bali följde jag med i år igen. Det här gången var det lite sorgligt att åka där ifrån, fick lära känna så många roliga människor och även se mer av Bali. Nu vill jag åka tillbaka för att träffa alla igen, se ännu mer av platerserna, men jag är däremot ännu mer sugen att se mer utav Indonesien, där det inte är lika mycket turister. Förhoppningsvis får jag tid att göra det snart.

Kommentera här