| Skalstugan

Tack Skalstugan

Och nu var sista jobbdagen på Skalstugan gjord. Det känns konstigt, och tråkigt. Har haft en superbra sommar. Även om den känns för kort, och jag inte hunnit med allt jag ville. Så har jag haft det kul där uppe på fjället och hittat på en massor. Och jag har hittat mig själv lite igen. Även om jag kommer tappa bort mig igen, och hitta mig själv på andra sätt igen så var det detta jag behövde i sommar. Jag har lärt känna tre helt nya människor, som alla har haft stor betydelse för mig och som jag kommer sakna. Och alla andra som jag har lärt känna ännu mer och bättre än förut.
 
Det känns tungt att åka nu när det fortfarande är två veckor kvar. Men samtidigt så känns det skönt. Jag är redo för nya äventyr, Skalstugan kommer alltid finnas kvar. Och alla äventyr som jag har kvar att upptäcka där uppe på fjället. Och troligtvis kommer jag komma tillbaka dit nästa gång jag behöver få vara själv. Tack Lisa för att jag fick komma upp i sommar. Och tack alla andra för jag haft en sån bra sommar. Jag kommer alltid att trivas där uppe.
 

Kommentera här