| Australien | Dagen

Lördag den 24:e juni, Nitmiluk National Park

När jag åkte till Australien så sa jag att det enda jag visste att jag ville se var Uluru, så jag passade på svänga ner dit under min enda ensamma tid i Australien. Och istället för att flyga ner så tog jag en 7dagars tur från Darwin till Alice Spring och senare ner till Uluru. Det var ett bra val. Oerhörd mysig tur med 11 roliga människor de första tre dagarna. Stoppet för dagen var i Nitmiluk National Park men denna gång tog jag bara en promenad istället för att åka båt. 
Därefter åkte vi till campingplatsen till solnedgången. Så underbart att vara själv mitt ute i ingenstans.
Sedan passade jag på att försöka fånga stjärnhimmeln på bild. 
Och det var första natten jag provade sova i swags. Jag är kär, det är det bästa sättet jag har sovit på. 

Kommentera här