| Kemer

25 augusti

Idag var det dags för vår aktivitetsdag vilket vi spenderade – återigen – på varsitt håll. Agnes och Hannah var på forsränning medan jag och Jonna var på dykning. Vilket är bland det roligaste, häftigaste och skönaste jag har gjort. Värt vartenda öre, och den perfekta födelsedagspresenten till mig själv. 


Dagen var helt klart underbar, vi hängde på en båt hela dagen, vi fick göra två dyk var, äta lunch och träffade på två nya polare. Mysiga, sköna och härliga dyk-turkar. Jag blev utnämnd till bästa dykaren av dagen, däremot tror jag det mer var en raggningsreplik än sanning. Finns inte så mycket mer att säga om dykningen, det var roligt, jag log hela tiden – som om du inte gjort det på hela resan..- och det var bäst. Enkelt.



När vi alla kommit hem och gjort oss redo gick vi ut och åt och dagen till ära blev det Turkisk kebab + ett antal fler maträtter som de lastade in på vårt bord. Kan helt ärligt säga att vi blev mätta. Istället för att tredje kvällen i rad skulle hängas på hotellet begav vi oss ut för att ta reda på hur nattlivet var här, och vi gick in på första bästa club och började titta på Kickboxning medan vi drack våra något äckliga drinkar. Vi stannade inte länge utan begav oss vidare i mörket tills vi tillslut hamnade hemma.

Kommentera här