| Skola

Vildmarksliv i en kanot

2 och en halv dag, 2 kalla nätter och 5 mils paddling senare var vi äntligen i Lit och väntade på bussen tillbaka till skolan. Även om det var kul - riktigt kul om jag ska vara ärlig. Jag gillar att vara ute i naturen, det är där jag trivs som bäst. - Så var känslan när man såg Lits camping obeskrivlig. Typ jag klara det, äntligen få gå på en riktig toalett och äntligen få slippa paddla mer, få riktig mat med massa såser, sova i en säng, slippa frysa, kunna ladda kamera batteriet, sova med någon, återigen slippa paddla + extremt mycket fler känslor.
 
Så nu kommer några bilder från våra dagar mitt ute i ingenstans som spenderades genom paddla, laga mat, paddla, lekar, gris + lite andra djur, fastna på stenar i forsen, ont i axlar, dra kanoter på hjul, sova i militärtält med hela klassen, mysa framför elden, paddla, titta på när de andra doppa sig och vinna fem-kampen som min klass anordnade.

Kommentera här