| Dagen

En ledig onsdag

En helt ledig dag mitt i veckan är sjukt guldvärt, någon som kan göra att jag får det i trean? Den är bäst i såna fall.
Antagligen kommer jag inte ens få en ledig timme i trean, varför vill jag lära mig saker? 
 
Skit samma, idag har jag hunnit med mycket, eller så mycket som jag velat. Tog en springrunda, pratade om simning - yes, äntligen blir det! -, städat, ätit - älskade mat -, bakat semlor, och tittat på mängder av Cougar Town avsnitt. Samt hängt med Lovisa mestadels av dagen och även Agnes en stund på kvällen. Trots att semlorna inte smakade lika bra som jag hade hoppats, - varför måste detta bröd-smakande förfölja mig och Lovisa? - är jag ändå nöjd med dagen. Har innerligt hoppas att vi ska få slippa engelskan imorgonbitti, men hur mycket jag har velat verkar den ändå bli av. Men du överlever Amanda. 

Kommentera här