| Ointressant | Tips

Önskelista 2014

Sådär, där har vi min önskelista. Det jobbiga är när man inte får allt och måste köpa allt själv. Skämt såklart. Men där har vi min önskelista, såklart mottages pengar, men pengarna kommer jag inte få behålla. </3 Hata bil. 
Vad vill jag mest ha då? Superbra fråga, jag vet inte. FM-sändaren är ju ganska chill med tanke på alla mil jag ska köra i min nya bil. Eller varför inte bärbara högtalare så jag kan lyssna på musik vart jag än är. Kari traa tröjan är ju typ kärlek, och måste såklart matcha min nya brädjacka med nya googles och hjälm nu när jag ska hänga i backen hela vintern. Sen är det ju alltid kul att kunna hålla koll på pulsen på min längdsattsning som jag också ska göra i vinter, och då behöver man ju egna skider också, typ. Så man slipper göra Åre Fjällsloppet i någon annans skidor som man aldrig åkt på.
 
Sen är det alltid chill att spendera hela vintern i en pyjamas och dricka te ur mina nya muggar. Okej, skämt. Varm oboy med grädde. Det ju bra att kunna lägga alla mina miljoner smycken - som jag aldrig använder - någonstans. Påtal om att kläder är kärlek, så är ju sportbhn från Pierre Robert kärlek. Skönare sportbh finns inte. Så då kan man tänka att de övriga kläderna är lika skön. Dessutom är det alltid bra att smörja in ansiktet nu i vinter - torraste ansiktet. Och forsätta samlingen av klockor från Ur och Penn är ett måste, hälsningar tjejen som hatade klockor när hon var mindre. Sist, men absolut inte minst så har vi ju träningsbyxorna. Man kan inte få för många träningskläder. Då tränar man bara för lite. 

Kommentera här