| Betydelsefullt

Finaste PT-gänget. ♥

Vissa dagar saknar jag det här gänget så jag håller på att gå under. Idag är en sådan dag. Kanske är det eftersom vi började träffas vid den här tiden för ett år sedan. Kanske är det för att jag hänger så mycket på gymmet nu att jag saknar att ha dom där som förut. Kanske är det för att jag börjar komma igång med träningen igen. Eller så kanske det har att göra med att jag drömde inatt att de överraskade mig och var på gymmet när jag kom dit. Jag vet inte vad det är, men det gör faktiskt lite ont. Men som tur är har jag fått träffa två av dom idag. 

Kommentera här






Kommentarer


Sandra

Åhh, då är jag inte ensam om att sakna den perioden i alla fall! <3
Har också tänkt på att det typ är ett år sen och att tiden gått väldigt fort!

Svar: Verkligen inte, saknar den extremt! Det är sjukt vad fort tiden har gått, vi måste ju snart dra ihop en träff igen! <3
Amanda

Sandra

Ja, det borde vi. Men sist gick det ju inte så bra... haha, det här med att ta tag i saker.. ;P

Svar: Hahah, det är ju det! Att det ska vara så svårt.. Men det blir ju lite svårare också när halva gruppen bor lite långt härifrån.. :(
Amanda