| Betydelsefullt | Dagen | Geiranger

Min 24:e födelsedag

På morgonen jobbade jag, Nikita och Karoline i köket på frukosten. Efter all prepp satte vi oss ute på altanen och åt lite frukt som blev över. Nikita tjatade på mig och frågade om vi inte kunde gå ner. Efter mycket övertalande och tjatande (- och uppätande av frukten) så gick vi ner. Väl där nere möttes jag och det andra födelsedagsbarnet till ära i köket, varav att vi då fick gå in i vardagsrummet. Där i princip alla var, de hade bakat oss en varsin tårta samt sjöng för oss. 
Gosisarna.
De andra gick tillbaka till jobbet, vi två födelsedagsbarn tog med oss bröd och gick till mina kompisar. (Detta var något som jag gjorde x-antal gånger under sommaren, älskade getter. Och jag tog med mig alla olika människor jag kunde få med)
Därefter tog de två andra brudarna med oss på en båttur på fjorden. 
På kvällen satt vi en stuga, myste och spelade lite spel. Aktivitetsledaren måste roa sig på något sätt. Jag fick en box med tofflor i, en sköldpadda ritad på samt att alla skrev en liten födelsedagshälsning till mig. Så fina människor jag jobbade med. 
Efter en kort tupplur på en av madrasserna i stugan, insåg jag att jag inte hade badat i fjorden, så jag sprang dit, hoppade ur kläderna och dök i vattnet. Klev upp och var redo att gå tillbaka till en ny dag på jobbet. 

Kommentera här