| Lists

Utmaning

Jag blev utmanad av Moa att besvara 11 frågor, och här är reglerna;

- Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.


Favoritlåten just nu?
Har precis spelat sönder mina senaste favoritlåtar, vilket var Vart jag än går med Stiftelsen

och Detsamma med Thomas Stenström, så precis nu är jag favoritlåt lös.

Tre saker du ser fram emot under året?
Utlandsresan till Turkiet tillsammans med tre fina brudar i augusti, att skolan börjar igen

- har haft tillräckligt långt sommarlov nu - och.. jag vet inte. Har som inte mycket mer inplanerat.

 

Om du fick träffa en person, kan vara en kändis, eller en "vanlig" person, vem skulle det vara?

Zac Efron eller Justin Bieber, bara för dom är så jävla snygga.

Vilka är dina tre favoritplagg?
Jag vet inte, ungefär som låtar har jag olika favoritplagg vid olika tillfällen.

Tillexempel för några helger sen levde jag i mammas - som jag har tagit - shorta och shorts.

Och just nu lever jag i min wrap. Så favorit plaggen beror vart jag är, vad jag gör och vädret.

Vad är det galnaste du har gjort?
Har ingen aning, kan erkänna att jag inte gjort något speciellt galet. Jag bara är.


Har du träffat någon kändis?
Har aldrig träffat någon på stan eller liknande, men tog autograf av Nordman när jag var på

konsert med honom för ett antal år sedan, så har väl träffat honom.


Vad är din största dröm?
Har ingen aning, försöker ungefär leva mitt liv utan någon dröm, för att kunna säga ja till allt.

Så min dröm är att bara leva spontant och göra det man vill.


Din mest spelade låt på ipod/iphone/mp3?
You and me - Milow, sötaste låten.

Drömresa?
Jag vet inte, det finns många ställen jag skulle vilja åka till, men något exempel är Grönland och Nya Zeeland.

Favoritfilm?
Peter Pan, utan tvekan. 

Bästa årstid och varför?
Sommaren, för det är den årstid jag känner att man kan göra vad man vill, och man behöver inte har så mycket kläder på sig.

Men jag älskar vintern och allt man kan göra där, om man bortser från den extrema jobbiga kylan.


Däremot är jag för lat för att skicka vidare till någon.

Kommentera här