| Ointressant

Älskade stugor

Förra måndagen insåg jag att jag älskar stugor. 
Det här inlägget kommer en vecka senare pga att jag och mina kompisar såg en skräckfilm som handlade om att ett kompisgäng åkte ut till en stuga och i slutet så gick hela jorden under. Detta gjorde att man inte blev så jättesugen på stugor då. Men nu har jag redan kommit på bättre tankar, så åter till varför jag älskar stugor. 
 
Det är det mest perfekta stället att tillbringa en helg eller en vecka på. Sommarstuga, vinterstuga, en stuga mitt ute på fjället, det spelar som ingen roll vart den är. För det är så underbart att gör något på dagen, tillexempel att  bada, åka bräda, åka skoter, träna, gå på händer, sjunga, blåsa sopbubbler, dansa kycklingdansen, ja.. vad man nu vill göra, och sen på kvällen sitta i en stuga och bara mysa. Så jävla perfekt. Dessutom så skiter man i allt annat när man är i en stuga, utan man fokuserar bara på personerna som man är där med. Åh, jag vill åka till en stuga. Jag vill bara bry mig om det som betyder något. 
 
Anders, Edvin, Oscar och Agnes, när åker vi? 
Eller för den delen, Anna, Vicky och Lovisa, när åker vi? 
 
Jag vill bort.

Kommentera här