| Lists

Det här får mig att gråta

Jag har så extremt lätt att börja gråta, det är sjukt. Gråter ungefär alltid till filmer, och egentligen behöver det inte ens vara sorligt, men jag gråter ändå. Även när jag läser brukar det alltid sluta med att jag gråter mig igenom den på slutet. Tack mamma för jag fick ärva det av dig. Vad gråter jag annars till? Jadu, jag kan bara föreställa mig att det hänt något hemskt så kan jag känna att mina ögon blir blöta. Men är det inte så att kräftor är känsliga? Har för mig att jag läst det x antal gånger, och det stämmer nog allt bra in på mig. 

Kommentera här






Kommentarer


Vanja Vindstad

jag är en storlipare jag me :P ganska störigt om man sitter med en massa folk och sen börjar man hulka som bara den av nåt litet, antingen hemskt eller fint. haha :)

Svar: Haha, eller hur! :o så sjukt jobbigt, lika så när man sitter på skolan och ser en film och slutar med att man storlipar och bara försöker torka bort tårarna för att ingen ska märka ;)
Amanda