| Betydelsefullt

Min lilla älskling

I lördags skrev jag att jag saknade min lillebror, anledningen till detta var att han då hade varit utomlands i en vecka - och måste jag tillägga utan mig? cut. Men igår åkte vi och hämta hem lillebror, pappa och Therese från flygplatsen, fast dom har ju inte varit där i en vecka.. Skitsamma, förstår ni hur underbart det var att få se lillknodden? Trots att han var snuskigt trött blev jag så lycklig av att bara se min lilla älskling. 
 
Idag har jag passat på att lekt med honom, eftersom jag inte kommer få se honom på två veckor till. Varför måste det vara så svårt att ta sig hem? 

Kommentera här






Kommentarer


Johanna

hahahha fy så söt han är min lilla kusin, dör ju varje gång man ser honom!

Svar: ja, han är ju det :') vår lilla sötnos!
Amanda