| Australien | I Mobilen

18 från november

Bild 1: Första taco-fredagen
Bild 2: Spelade spel med Paris
Bild 3: Jag och Hjalle köpte, två plastglas, juice och en Smifnoff (på samma affär),
som vi sedan delade på, på Brisbanes gator.
Bild 4: Samma kväll träffade vi Paris för första gången och två tyska tjejer
Bild 5&6: Hamnade i Gold Coast
Bild 7: Spelade minigolf, fick hole in one
Bild 8: Såg en påfågel när jag var ute och sprang
Bild 9: Drog till Byron Bay med dessa människor
Bild 10: Våran sovplats, efter antal problem
Bild 11: Godaste frukosten
Bild 12: Fick en bild på mina små älsklingar, saknar er massor.
Bild 13: Jag och babe på tåget till Sydney
Bild 14: Massor av packning när vi skulle till Sydney
Bild 15: Jag och Deadpool
Bild 16: Mina små fiskar
Bild 17: Hjalle skjutsade mig i en kundvagn
Bild 18: Jag och Hjalle när vi inte helt försöker mörda varandra

Kommentera här