| Animals | Finland

Små favoriter

3 april
2 utav 8 månaderna fick leka av sig i lekhagen. Mina favoriter, Ice och Falcon.
 
6 april
Den enda lediga dagen jag hade där jag hade tid att upptäcka området, åkte jag över sjön till Pallas-Yllästunturi nationalpark och tog en kort runda. Blev uttråkad och försökte stå på huvudet med skidor istället.
 
13 april
 En av mina favoriter, Varig. En av de bra sakerna var ju att varje kväll hade vi mellan 3-10 hundar i guidehuset, hundar att mysa med överallt.
 
14 april
 Tarmo.
 
Näst sista dagen på farmen spenderade jag lite tid genom att ta lite bilder på några av favoriterna. Kan bittert erkänna att det blev för lite bilder. Har så många underbara hundar som jag aldrig fotade, Innoko, Hercules, Hawthorne, Lyngen, Hickory, Mercury, Ronnie. Det var så många fina hundar där.
En av mina största favoriter, Björnar. 
Och såklart Oscar. Oscar är iaf den hunden som jag gosade mest med i vintras. 
Och lilla Nilak. 

Kommentera här