| Skola

Första skolveckan

Nu har första skolveckan gått vilket har spenderats mesta dels utanför klassrummet - skönt. Har hunnit med hjärt- och lungräddnings kurs, träna på att sätta upp ett tält vilket resulterades i svett, problem och svarta fingrar, kommit ungefär 40 minuter försent till lektionen, provat ett nytt pass - riktigt kul, ska köra det mer helt klart - planerat inför paddlingsturen och fått massor information om den nya skolan. Samt spenderat tre av dagarna i skogen och på Hårkan, inlägget under. Och jag är trött nu. Men istället för att vila upp sig under helgen - har ju hela måndagen på mig nu - spenderas det uppe i Saxvallen med jobb. Pengar is king. Nästa vecka börjar allvaret och jag håller verkligen tummarna att det ska bli ett bra år och att jag får lära mig mycket.

Kommentera här